Mailing tradycyjny
Masowa wysyłka korespondencji
Akcja mailingowa może być realizowana w bardzo małym nakładzie (nawet kilkuset sztuk). Mailing często zawiera komunikat skłaniający odbiorcę do natychmiastowego działania. Pozwala na ocenę efektywności wysyłki, ew. modyfikację narzędzi reklamowych, a także osiągnięcie szybkiego efektu informacyjnego czy sprzedażowego. Dodatkowo mailing daje możliwość dotarcia do rozproszonej grupy odbiorców co jest bardziej korzystne niż w przypadku mediów masowych. Podobnie jak komunikacja elektroniczna (e-mail, SMS) mailing jest ważnym narzędziem komunikacji z uczestnikami konkursów, loterii czy programów lojalnościowych.
Masowa wysyłka nagród
Działania na uporządkowanej bazie danych przy akcjach typu konkurs konsumencki, loteria czy inna akcja marketingowa jest szczególnie widoczne i cenne z punktu widzenia kosztowego. Poprawna baza danych jest niezbędna by wykluczyć powstanie pomyłki czyli nadania przesyłki do innej osoby niż zakładana.
e-Mailing
Masowa wysyłka e-maili
Kampanie e-mail marketingu są postrzegane jako jeden z najprostszych narzędzi marketingu internetowego. E-mail marketing to szybkość i łatwość działania. Pozwala dotrzeć do wszystkich i dokonać pierwszej selekcji Klientów. E-mail to również niezastąpione narzędzie komunikacji z uczestnikami konkursów, loterii czy programów lojalnościowych.
Masowa wysyłka wiadomości SMS/MMS
SMS okazał się doskonałym narzędziem, służącym do komunikowania się, a z upływem czasu niezwykle skutecznym sposobem na przekaz marketingowy.
Wiadomość wzbogacona o opcje personalizacji i edycji pola nadawcy (tzw. Full SMS) idealnie nadaje się do wysyłki krótkich treści reklamowych, kodów zniżkowych, przypomnień, a także do przeprowadzenia konkursów.